Pakeisti šrifto dydį


Naujos temos kūrimasAtsakymo rašymas Puslapis 11   [ 12 pranešimai(ų) ]
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.15 13:09 
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007.08.29 15:12
Pranešimai: 1141
Miestas: Vilnius
Bendrai
-Saugumas - varžybų prioritetas.
-Dėl neatsargaus ar nesaugaus skrydžio dalyvis gali būti diskvalifikuojamas.
-Diskvalifikuotas dalyvis iškart palieka varžybų zoną, klausimai ir ginčai sprendžiami po varžybų.
-Varžybų metu pilotas būdamas pažymėtoje teritorijoje gali kalbėtis tik su aikštės teisėju.
-Į varžybų zoną įeiti ir iš jos išeiti varžybų dalyvis gali tik lauko teisėjui nurodžius.
-Atliekant discipliną* būtina pažymėti pradžią žodžiu IN ir pabaigą žodžiu OUT
-Kiekvienas dalyvis ar pora gali turėti iki dviejų asistentų, komandos – max po vieną asistentą žmogui. -Jei nėra – skiriamas bendras varžybų asistentas. Jie padeda įsinešti/išsinešti aitvarus, juos atversti, skubiai suremontuoti ir pan.
*Disciplina – viena konkreti varžybų dalyvio (arba poros, arba komandos) rungtis (pvz rutina, baletas, precizika)

Laikai
-Pasiruošimas disciplinai – 3min. (poroms ir komandoms – 4min.), tarp precizikos figūrų – 45 sekundės.
-Jei praėjus pasiruošimo laikui teisėjas dar nenurodė pradėti, laukiama toliau. Po nurodymo, jog galime pradėti visada turimos dar 45 sekundės. Jei per tą laiką dalyvis nepradeda už šią discipliną skiriama 0 balų.
-Jei tarp IN ir OUT daugiau nei 45 sekundės, už figūrą skiriama 0 balų ir pradedamas skaičiuoti pasiruošimo laikas kitai disciplinai.
-Rutinų trukmės: individualiai 1-3 min, poroms bei komandoms 2-4min.
-Baletų trukmės: individualiai 2-4 min, poros 2-5 min., komandos – 2-5min.

Varžybų zona
-Varžybų skraidymo zona įrėminama juostomis, virvėmis arba tarp kampuose esančių žymeklių einančiomis įsivaizduojamomis ribomis.
-Rekomenduojami minimalūs zonos dydžiai (gali kisti dėl aplinkos sąlygų): individualioms varžyboms daugiastropiams - 75x75m, individualioms varžyboms dvistropiams – 90x90m., komandų ir porų varžyboms – 110x110m.
-Taip pat gali būti žymimos įspėjamosios linijos, rodančios varžybų dalyviui, jog artėjama prie zonos ribos (bent 3 metrai iki ribos).
-Jei varžybų dalyvis užeina už varžybų zonos ribų, jam už discipliną, kurios metu peržengta linija, skiriama 0 balų.
-Šalia varžybų zonos numatytos įėjimo ir išėjimo zonos. Dalyvio atsakomybė – laukti leidimo įeiti atitinkamai pasiruošimo zonoje ir išeiti į išėjimo zoną.

Registracija/informacija
-Dalyviai privalo registruotis prieš varžybas.
-Porų ir komandų struktūra registruojama individualiai, nurodant kiekvieną dalyvaujantį asmenį.
-Maksimalus pilotų skaičius komandoje – 5.
-Komandų ar porų nariai tose pačiose varžybose negali dalyvauti kelių porų ar kelių komandų sudėtyse.
-Prieš varžybas - trumpas instruktažas. Glaustai apžvelgiamos taisyklės, tvarka, figūros, vertinimas, pristatomi teisėjai, eiliškumas, įsitikinama, ar surinkta muzika baletams ir t.t.
-Dalyvis nedalyvavęs instruktaže varžyboms neregistruojamas.
-Klausimai – tik prieš varžybas instruktažo metu ir kreipiantis tik į specialų asmenį. Kitus asmenis (teisėjus) klausimais trukdyti draudžiama.
-Varžybų dalyvių pasirodymų eilės tvarka sudaroma burtų keliu. Vienas dalyvis (arba komanda, arba pora) atlieka visas disciplinas iškart – t.y. varžybų metu vienoje klasėje į zoną išeinama tik vieną kartą.
-Po varžybų – trumpas susitikimas iškilusiems klausimams spręsti, registruoti pasiūlymus ir kitaip teigiamai įtakoti ateities varžybų organizavimą bei vykdymą.

Precizika
-Mažiausia prieš 30 dienų paskelbiamos 6 figūros. Varžybų figūros atskleidžiamos varžybų dieną.
-Figūrai atlikti skirtos 45 sekundės, skaičiuojant nuo “IN”
-Jei precizikos figūra skrendama iš kitos pusės, nei brėžinyje, įspėjamas aikštės teisėjas įėjus į varžybų zoną. Priešingu atveju, taip pat kaip ir praskridus ne tą figūrą, vertinama nuliu taškų.

Rutina
-Nuosekli kompozicija, parodanti atliekamų figūrų derinį, visumą, vientisumą bei piloto gebėjimus.
-Vertinamas tikslumas, valdymas, laikas, greičio kontrolė, erdvės, vėjo lango išnaudojimas, figūrų, triukų, derinių sudėtingumas.
-Geros, tačiau neprivalomos, rutinos savybės: tempas, ritmas, išskirtinumas, kūrybiškumas, novatoriškumas.

Baletas
-Galima nenaudoti IN ir OUT nurodymų. Tuomet pasirodymo pradžia ir pabaiga laikoma muzikinio kūrinio pradžia ir pabaiga.
-Balete vertinama muzikos išraiška, todėl jis negali būti atliekamas be muzikos.
-Muzika perduodama registracijos metu prieš instruktažą. Kūrinys turi būti vientisas arba adaptuotas. -Negalima grubiai sujungti atskirų kūrinių ar aštriai nukirsti, talpinantis į laiko rėžius.
-Choreografija – muzikinio kūrinio interpretacija, nuosekli, išpildyta nuo pradžios iki galo. Skrydžiu perteikiama muzika: dinamika, tempas, ritmas, išskirtinumas, nuotaika, kūrybiškumas, kitimas ir pan.
-Kūrinio muzikinis žanras, tekstas, pozicija topuose ar teisėjų muzikinis skonis įtakos vertinimams turėti negali.
-Pasirodymas vertinamas atsižvelgiant į sugebėjimą skristi, tikslumą, aitvaro kontrolę, laiką, erdvės, vėjo lango išnaudojimą, sudėtingumą, techninį išpildymą.

Vėjas
-Standartinis varžyboms tinkamas vėjas naujokams 7-30 km/h, pažengusiems – 6-45 km/h.
-Jei vėjas nepatenka į numatytus intervalus, varžybų eiga sprendžiama konkrečiu atveju (gali būti tęsiamos, nutraukiamos, nukeliamos, atšaukiamos ir t.t.)
-Vėjas gali būti matuojamas ir tarp dalyvio disciplinų. Tokiu atveju laikas neskaičiuojamas, o dalyviui leidžiama skristi.

Įranga
-Aitvarus galima keisti tarp disciplinų, tačiau jie turi atitikti varžybų reglamentą bei klasę.
-Trūkusios stropos keičiamos, ne surišamos.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.16 2:30 
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008.10.13 14:25
Pranešimai: 562
Miestas: Vilnius
Supratau, kad didzioji dalis versta is uzsienio kalbos tam, kad musu pilotai pratintusi prie pasauliniu salygu. Visgi, keletas pastabu, klausimu:

1. Ar ne per stipru bausti diskvalifikacija pilota, jei jis praleido instruktaza? Ypacjei sis- senbuvis ir proceduras visas zino? Gal geriau leisti praskristi pirmam ar panasiai?

2. Ar ne per stipru musu salygomis pilotato isejima figuros metu is aiksteles bausti 0 balu? Ypac, kai musu aikstele nestitiks net minimaliu reikalavimu 75x75m. Gal ivertinti si reikala bendra bauda kokia tai? Cia butu punktas balu skaiciavimo sistemoje...

3. Neapibreztos tech pagalbis situacijos- trukusi stropa/ kitas smulkus aitvaro remontas: atliekamas vietoje (kiek laio skiriama), atliekamas uz aiksteles ribu ir leidziama pilotui praskristi po visu dalyviu?

4. Kaip suprantu, cia far nebuvo aprasyta balu skirimo sistema... Lauksime...

Beje ideta nemazai darbo. Aciu.

Kazka pamirsau, bet bus dar laiko.

_________________
Susitiksim ten, kur pučia!
mxs
http://www.mixas.net


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.16 2:40 
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008.10.13 14:25
Pranešimai: 562
Miestas: Vilnius
... Ir dar...
Jei uz isejima is zonos baudziama skiriant nuli balu, tai zona Privalo buti ryskiai, krintanciai i akis ir aiskiai pazymeta. "menamos linijos tarp kampuose susmegtu alaus buteliu", bukime teisingi, siuo atveju - nepakankama zymejimo priemone. Nes pilotas- ne zvairys- aitvaras dazniausiai buna auksciau horizonto linijos.

Beje (cia ko gero vel gi balu skaiciavimo sistemai): kokia bauda skiriama, kai aitvaras palieka aikstes zona, o ne pilotas?

_________________
Susitiksim ten, kur pučia!
mxs
http://www.mixas.net


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.16 9:33 
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007.08.29 23:50
Pranešimai: 816
Miestas: Vilnius
Menamos zonos ribos ne is pirsto laushtos. Taip galima zymeti ribas ir pasaulinio lygio varzybose. Instruktazas privalomas, nes jo metu bus surenkama muzika, skiriama dalyvavimo tvarka, ivardijamos pastabos/isimtys. Pvz jei nera galimybiu tureti normalaus dydzio aiksteles, viena isimciu gali buti nediskvalifikavimas perzengus riba. Be to, apie artejima prie ribu ispes lauko teisejas.
Zonos ribu pazeisti negali nei pilotas, nei aitvaras.

_________________
Mano BLOG'as adresu http://magnetas.blogspot.com


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.16 10:37 
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007.08.29 15:12
Pranešimai: 1141
Miestas: Vilnius
mixas rašė:
... Ir dar...
Jei uz isejima is zonos baudziama skiriant nuli balu, tai zona Privalo buti ryskiai, krintanciai i akis ir aiskiai pazymeta. "menamos linijos tarp kampuose susmegtu alaus buteliu", bukime teisingi, siuo atveju - nepakankama zymejimo priemone. Nes pilotas- ne zvairys- aitvaras dazniausiai buna auksciau horizonto linijos.

Beje (cia ko gero vel gi balu skaiciavimo sistemai): kokia bauda skiriama, kai aitvaras palieka aikstes zona, o ne pilotas?


Mixai, tu dalyvavai LT dvejose varžybose. Abejose buvo STOP juosta apibrėžta varžybų zona. Iš kur ištraukei alaus butelius ir menamą liniją? :D:D:D

Šiais metais dėl aitvaro išskridimo iš zonos bus tik įspėjimas.

_________________
Go fly. Right now (:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.16 10:46 
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007.08.29 15:12
Pranešimai: 1141
Miestas: Vilnius
Cituoti:
1. Ar ne per stipru bausti diskvalifikacija pilota, jei jis praleido instruktaza? Ypac jei sis- senbuvis ir proceduras visas zino? Gal geriau leisti praskristi pirmam ar panasiai?

MaGnetas jau atsakė, aš dar sutikslinu - instruktažo metu atiduodama muzika baletui, ištraukiamas dalyvių eiliškumas varžybose, informacija apie saugumą, informacija apie eiliškumą ir techninius dalykus aikštėje ir paskelbiamos figūros ir jų eiliškumas.
Pilotas nedalyvavęs ir pavėlavęs kažką trukdys dėl figūrų, su teisėjais turės peržiūrėti dalyvių eiliškumą ir t.t. ir pan.
Vienareikšmiškai - diskvalifikacija.

Cituoti:
2. Ar ne per stipru musu salygomis pilotato isejima figuros metu is aiksteles bausti 0 balu? Ypac, kai musu aikstele nestitiks net minimaliu reikalavimu 75x75m. Gal ivertinti si reikala bendra bauda kokia tai? Cia butu punktas balu skaiciavimo sistemoje...

Mūsų varžybų zona atitiks reikalavimus!!!

Cituoti:
3. Neapibreztos tech pagalbis situacijos- trukusi stropa/ kitas smulkus aitvaro remontas: atliekamas vietoje (kiek laiko skiriama), atliekamas uz aiksteles ribu ir leidziama pilotui praskristi po visu dalyviu?

Sunku numatyti situacijas. Vietoje tarsimės ir nuspręsime.

_________________
Go fly. Right now (:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.16 10:46 
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008.10.13 14:25
Pranešimai: 562
Miestas: Vilnius
Jurgi,

pats vienam kampe smeigiau buteli vyniojau juosta ant jo. be to. juostos buvo tik is sonu. is prieko ir galo -nebuvo jokiu zymiu. ;)

_________________
Susitiksim ten, kur pučia!
mxs
http://www.mixas.net


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.16 11:06 
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008.10.13 14:25
Pranešimai: 562
Miestas: Vilnius
1. visgi , IMHO, diskvalifikacija per grieztas reikalas -bent jau vietiniame reikale. jei zmogus viska zino ir supranta -telefonu informuoja, kad veluos - juk varzybos ne gimtajame mieste dazniausiai. o atvaziuoti pavelavus i instruktaza, kai viska zinai, ir pamatyti spyga pries save - mazu maziausiai atmusa nora kitakart vaziuoti i viena puse tuos 300km. Juolab, kad net instruktazas buna kaip minimum valanda pries varzybas. As cia tik siaip - daugiau is psichologines puses nenumatytiems atvejams - kai zmogus ruosesi, galvojo, o pakleiui nuleido padanga, arba kamstis ar dar koks cp, valanda-pusantros uzlaikes... jei sakysit, kad tokiu atveju - susitarsim vietoj... tai kam tada reglamentas is viso? na gerai, gal jau kiek per daug issipleciau siuo klausimu ;)

2. aga... prie meduzos 90x90.... gal panasiau i 90x45 + teisejai vandeny iki keliu. ;)

3. Reglamentas tam ir skirtas, kad nebutu chaoso ir kokiu tai keistenybiu vertinant viena ar kita situacija adekvaciai. jei reglamente nenurodyta, kaip elgtis "trukusios stropos" atveju, tai kiekvienakart kils diskusijos viduri varzybu. gausis neprofesionalus chaosiukas, ko ir meginame isvengti... as siulyciau tokiu atveju paziureti i uzsienio praktika arba ivardinti bendrai: pvz.: "tech.gedimo atveju - trukusi stropa, luzes vamzdelis ar panasiai, kai per pasiruosimui skirtas tarpfigurines 45 sekundes piloto asistentas nesugeba pasalinti gedimo (pilotas negali pats lakstyti pirmyn atgal tarp aitvaro ir rankenu), pilotas, asistento padedamas, privalo nedelsiant palikti aikstele ir remonto darbus atlikti uz aiksteles ribu. Tokiu atveju pilotui suteikiama teise praskristi likusia programos dali (likusias figuras, iskaitant ta, kurios metu ivyko gedimas) po to, kai visi like dalyviai praskris. Gedimui salinti uz aiksteles ribu skiriama tiek laiko, kiek trunka likusiu pilotu pasirodymai, taciau ne maziau nei 15 minuciu (atvejui, kai gedimas ivyko vienam is paskutiniu pilotu. "...
Gal kiek painoka, kaip draftui, bet esme aiski: issoko standoff'as - asistentas ji per 5 sekundes ikis atgal. truko stropa/luzo vamzdelis - susirenki zaislus ir minkai i sali - susitvarkai ir praskrendi pabaigoje. beje, reiketu gedimus kvalifikuoti kaip:
- smulkus: asistentas sugeba pasalinti gedima aiksteleje per kitos figuros pasiruosimui skirtas 45 sekundes. tokiu atveju pilotas neturi teises pakartoti figuros (rutinos/baleto atveju - jis ja paprasciausiai tesia toliau).
- rimtas: kai asitentas negali pasalinti gedimo aiksteles ribose. tokiu atveju gedimas salinamas uz aiksteles ribu (laikantis anksciau nurodytu reikalavimu) ir pilotui suteikiama teise (jei pilotas nori) perskristi figura, kurios metu ivyko gedimas.

.... aisku, galima pasinaudoti uzsienine praktika ir pasiziureti, ka jie tuo metu daro...

_________________
Susitiksim ten, kur pučia!
mxs
http://www.mixas.net


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.16 11:18 
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007.08.29 15:12
Pranešimai: 1141
Miestas: Vilnius
Ačiū už pastabas ir komentarus


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.03.16 11:26 
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008.10.13 14:25
Pranešimai: 562
Miestas: Vilnius
dziaugiuosi padedamas, jei tik esu naudingas. jei tik susuku smegenine, tai sorry.

_________________
Susitiksim ten, kur pučia!
mxs
http://www.mixas.net


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.04.15 23:15 
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010.01.29 13:43
Pranešimai: 199
Miestas: Kaunas
Praskridus viena figura, antra skristi gali tik teisejui davus leidima? Taip supratau?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2010 m. varžybų reglamentas
StandartinėParašytas: 2010.04.15 23:20 
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007.08.29 15:12
Pranešimai: 1141
Miestas: Vilnius
Taip, praskrendi figūrą ir lauki, kol teisėjai surašys balus. Kada galėsi skristi kitą, aikštės teisėjas tau pasakys. Taip nuo pirmos figūros iki rutinos, prieš kiekvieną discipliną sulauki aikštės teisėjo leidimo.

Tarpe tarp figūrų gali skristi, gali nuleisti aitvarą.

_________________
Go fly. Right now (:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimasAtsakymo rašymas Puslapis 11   [ 12 pranešimai(ų) ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007